Van Hulzen Verzekeringen analyseert uw verzekeringsbehoeften

Elke dag loopt u risico op schade. U kunt zich natuurlijk niet voor alle schade verzekeren, maar welke schadeverzekering heeft u dan wel nodig?
Schade is een breed begrip. De mogelijke verzekeringen waarbij wij u van dienst kunnen zijn lopen uiteen, zoals:

  • Woonhuis-/opstalverzekering
  • Glasverzekering
  • Inboedelverzekering
  • Aansprakelijkheidsverzekering
  • Auto-, Motor- óf Bromfiets/scooterverzekering
  • Rechtsbijstandverzekering
  • Ongevallenverzekering
  • Recreatieverzekering: zoals Reis- en/of Annuleringsverzekering, Caravanverzekering, Camperverzekering e.d
  • MKB-/bedrijfsverzekering
Welke verzekering past bij mij?

Uw belangen behartigd

Zéker zo belangrijk is dat wij naast het adviseren en bemiddelen ook uw belangen behartigen in geval van een schade. Uw schademelding legt u aan ons voor waarna wij voor u de communicatie en correspondentie voeren met betrokken partijen zoals verzekeraars, tegenpartijen, schade-experts en andere instanties. 


Naast het behartigen van uw afgesloten verzekering(en), helpen wij u dus ook in geval van onverhoopte schade! Meldt dit rechtstreeks bij ons. Wij zorgen voor correcte afhandeling.

Regel meteen uw schadeverzekeringen

Wat te doen direct na een aanrijding zonder letsel (alleen blikschade)?

Weet u wat u moet doen als u betrokken raakt bij een auto-ongeval met een tegenpartij? Vaak nemen op zo'n moment de emoties het over en is het goed om vooraf al te weten hoe u het beste kunt handelen.

  • Verlaat de plaats van het ongeval niet zonder uw gegevens achter te laten. Dit is strafbaar.
  • Zorg dat de voertuigen veilig staan. Gebruik een gevarendriehoek om ander verkeer te waarschuwen. Laat de auto staan als deze de rest van het verkeer niet blokkeert. Als de auto toch verplaatst moet worden, maak dan eerst foto's rondom de voertuigen.
  • Noteer gegevens van de getuigen (naam, adres, telefoonnummer, eventueel kenteken). Inzittenden mogen ook getuigen zijn.
  • Maak ook foto's van eventuele slipsporen, glas e.d. En ook van de situatie ter plaatse.
  • Als er wel politie komt, vraag dan om het nummer van het proces-verbaal. De politie belt u als er iemand gewond is, een buitenlands voertuig betrokken is, als één van de partijen is doorgereden, er een essentieel meningsverschil is met de tegenpartij of er een vermoeden van een misdrijf is (drank, drugs, vermoeden geen rijbewijs o.i.d.).
  • Meld de schade via de app/website van mobielschademelden.nl óf het Europees schadeformulier (altijd in de auto hebben!). Vul van het Europees schadeformulier samen de voorkant in en teken beiden het formulier ter plaatse. De achterkant vult uzelf thuis zorgvuldig in.
  • Rijdt de auto niet meer? Kijk dan op de groene kaart voor de hulpdienst (24/7).
  • Infomeer ons omdat wij uw verzekeringsadviseur zijn, wij melden uw schade bij de verzekeringsmaatschappij en begeleiden het traject verder.
  • Indien mogelijk: Bewaar ook eventuele dashcambeelden als bewijs.

Als er sprake is van gewonden, bel dan altijd 112 voor een ambulance. Verplaats het slachtoffer niet.

 

Wij hopen dat u niet betrokken zult raken bij een ongeval, maar mocht het onverhoopt toch gebeuren, is het wel goed te weten welke acties u moet ondernemen. Dat helpt voor een soepele schadeafwikkeling achteraf.

 

Wij wensen u veel veilige kilometers toe!

 

Transparante kosten

Bij Van Hulzen Verzekeringen berekenen wij geen extra bemiddelingskosten. U betaalt de afgesproken premie direct aan ons of aan de verzekeringsmaatschappij. 


Vraagt u van ons diensten waarbij bovenstaande niet mogelijk is, dan maken wij hier vooraf afspraken met u over.  U weet dus altijd waarvoor wij honorering vragen en op welke wijze deze wordt betaald. 

Vraag ons naar de mogelijkheden

Selectie van aanbieders

De markt kent vele aanbieders van financiële producten en diensten. Op basis van een groot aantal factoren (zoals premie, polisvoorwaarden, maar zéker ook op gebied van schade - afwikkeling) hebben wij in de loop der jaren door onze ervaring een aantal uitstekende aanbieders voor onze relaties geselecteerd.


Ons kantoor heeft geen enkele verplichting om producten bij één of meer verzekeraars onder te brengen. Geen enkele financiële instelling zoals een verzekeraar of bank heeft zeggenschap in onze onderneming. Wij zijn dus volledig ‘vrij’ in onze advisering!


Meer weten? Neem contact op

Persoonlijke aandacht

Bij ons bent u geen nummer. Bij advies, bemiddeling en zeker in geval van een onverhoopte schade, staat persoonlijke aandacht bij ons op nummer één. Direct contact en korte lijnen! Van Hulzen Verzekeringen helpt u graag met eventuele vragen en zoeken in overleg met u naar de gewenste antwoorden.


Om uw belangen te kunnen behartigen vragen wij u een aantal persoonsgegevens te verstrekken. Uiteraard wordt hier zorgvuldig mee omgegaan en worden deze enkel gebruikt voor een te verlenen dienst.

Bekijk onze privacyverklaring

Wat verwachten wij van u?

  • Verstrek ons, ook voor uw eigen belang, juiste en volledige gegevens. Als achteraf blijkt dat dit onjuist of onvoldoende blijkt, kan het zijn dat de verzekeraar bij schade gerechtigd is deze niet of niet geheel te vergoeden.
  • Wij vragen u (tussentijdse) wijzigingen m.b.t. persoonlijke omstandigheden en/of m.b.t. de verzekerde zaken aan ons, of aan de betreffende verzekeraar, door te geven of te bespreken. 
  • Controleer de ontvangen verzekeringsbescheiden altijd. Uiteraard doen wij dit ook voor u, echter kunnen er altijd onbedoeld fouten of misverstanden optreden.
Help mij bij het maken van mijn keuze

Lidmaatschap en registraties

KiFiD logo

Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht? Laat het ons weten. U kunt ook contact opnemen met het Klachteninstituut. Ons aansluitnummer is 300011036.

AFM logo

Autoriteit Financiële Markten is de toezichthouder op de financiële markten en ondernemingen. Ons kantoor is geregistreerd onder nummer 12016265.